شرح وظایف واحد ارزیابی عملکرد
-
همکاری در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دانشگاه و واحد های وابسته به آن
-
اجرای دستورالعملهای ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط و تهیه مستندات لازم
-
احصاء فرمهای تکمیل شده و مستندات آنها و ارایه به شورای تحول اداری یا کمیسیون تحول اداری دانشگاه
-
همکاری و هماهنگی با شورای (یا کمیسیون) تحول اداری دانشگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات
-
بررسی برگههای تکمیل شده و تأیید آنها بر اساس عملکرد واقعی توسط شورای (یا کمیسیون) تحول اداری
-
پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد دانشگاه و واحد های وابسته و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به ریاست دانشگاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مقاطع زمانی تعیین شده
-
نظارت بر حسن اجرای برنامههای ارزیابی عملکرد در دانشگاه و واحد های وابسته و تحلیل ارزیابیهای انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم
-
انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامههای ارزیابی عملکرد و شاخصهای مورد عمل در دانشگاه و ارائه پیشنهادهای لازم
-
انجام سایر اموری که در چارچوب برنامههای ارزیابی عملکرد دانشگاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع میگردد
-
دریافت برگههای تکمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان دانشگاه و تلفیق آنها و ارسال جهت تصویب به مراجع ذیربط